Alla inlägg under juni 2010

Av Motivation - 30 juni 2010 09:35

Idag har träningsvärken flyttat sig till insidan av låren samt magen, skööööön smärta!!   


Detta muntrar upp mig i höstmörkret som tydligen har kommit!


/Malin


Av Motivation - 29 juni 2010 07:55

Mina stackars lår...... Gick i en lång nedförsbacke imorse och benen kändes som spagetti....


/Malin

Av Motivation - 28 juni 2010 19:31

Kom hem och tyckte det var så underbart väder och ville så gärna ut!! Bestämde mig för att ta en powerwalk och för en gång skull så tog jag på mig träningskläder för att promenera. Väl ute så fick jag sån energi och kände mig så otroligt pigg att jag blev sugen på att springa och det slutade med att jag sprang större delen av promenaden?!?!?! Jag som verkligen inte gillar att springa!!!


Nu efteråt känns det helt kanon men jag är tveksam till om detta kommer att hända inom en snar framtid igen för det var skitjobbigt.....


Nu ska jag ta en dusch och sen är det dax för jordgubbar!


Ha en trevlig kväll!


/Malin

Av Motivation - 28 juni 2010 12:55

Känner att det är en mycket bra dag idag! Sommaren är här, för att stanna om ni frågar mig! Helgen har varit mycket bra, har både firat, solat, städat och shoppat! Det är nu endast 14 arbetsdagar och 3 timmar kvar till min semester! Igår bokade vi även en resa till Mallis i slutet av augusti så idag har jag även förlängt min semester! Ikväll ska vi ut till bygget och titta, inredningen har börjat komma upp!


Det kan helt enkelt inte bättre bli!   


/Malin

Av Motivation - 24 juni 2010 13:12

Det är faktiskt varmt ute! Har suttit ute en timme på lunchen och det var jätteskönt, det känns lovande inför morgondagen!


Fråga som dök upp under lunchen: säger man "Glad midsommar" eller "Trevlig midsommar"???


Vad säger ni?


/Malin


Av Motivation - 23 juni 2010 08:12

God morgon!


Jag vill bara tipsa om en låt som gör mig glad! Lyssna och försök vara på dåligt humör, det går inte!  


/Malin


&hl=sv_SE&fs=1&">

Av Motivation - 22 juni 2010 16:09

Tack för alla kommentarer igår!   


Idag fyller lilla pappa år så vi ska fira honom och jag ska göra tårtan som jag skrev om för några veckor sen! Hoppa det kommer fram lite mer sol så vi kan sitta ute och kanske bada i poolen!


  


/Malin

Av Motivation - 22 juni 2010 08:20

Jag måste säga att Kajsa skötte sig exemplariskt igår! Hon satt och väntade på mig utanför när jag kom, visade mig in och väl på passet plockade hon fram alla redskap åt mig. Det var ett roligt och väldigt jobbigt pass, det var längesen jag tränade så mycket rumpa…… Nu får vi hoppas att jag kan röra mig i morgon när jag vaknar bara!


Det är väldigt kul att ”hälsa på” hos andra och provträna där, testa gärna det om ni har möjlighet! Det blir lite annorlunda och man får ny inspiration!


Ha en bra dag!


/Malin

Presentation


Malin & Kajsa

Dagens väder

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Omröstning

Vilken är den bästa jullåten?
 O holy night - Mariah Carey
 Do they know its christmas - Band Aid
 Vår julskinka har rymt - Werner och Werner
 White Christmas - Bing Crosby
 Mary´s boychild - Boney M
 Jag gillar inte julmusik.....

Ovido - Quiz & Flashcards