Alla inlägg under juli 2011

Av Motivation - 29 juli 2011 08:22

På balkongen spelades en låt, den var satt på repeat så det är svårt att inte koppla samman låten till denna kväll. Det var inte mitt val av låt, men ändå… Den heter "Rötter" och det är Lasse Tennander som gör den.



Det berättades saker på balkongen som förändrar saker och ting. Det var något oundvikligt. Men förändringar leder oftast till något bättre. Jag är glad för alla och jag vet att allt kommer bli bra!


Ha en fin fredag!

Kajsa




Av Motivation - 28 juli 2011 21:08


Efter två veckors stillasittande sockerätande så har jag idag varit ute och sprungit! 23 grader i skuggan, 3,6 km och en snittid på 5,49 min/km. Jag var heeeeeelt död efteråt...... Men jag gjorde det i alla fall!!


Jag tror dock att jag springer lite för fort! Jag gick i två uppförsbackar och ändå har jag en tid på under 6 min och jag brukar ju inte ens springa! Tror jag borde ta det lite lugnare....


/Malin

Av Motivation - 27 juli 2011 14:59

På lunchen var jag på löplabbet med några av mina härliga kollegor, där blev jag helt förtjust i denna klänning!   Vad tycks? Visst är den fin! :)


  


       


Nu ska jag snart ut i solen!

/Kajsa



Av Motivation - 27 juli 2011 08:26

Är nu inne på min tredje dag tillbaks efter semestern och det är fint väder. Jag kan tycka att det är lite härligt att jobba på sommaren när solen skiner. 


Känner mig inspirerad då jag blivit involverad i ett projekt här på jobbet. Inget stort, men ändå något att känna engagemang inför. Det krävs inte så mycket för att jag ska bli glad, men det behövs något!


Imorse vart jag lite trött... istället för att gå och lägga mig igår såg jag första säsongen av Sex And The City. Vilken underbar serie det är!!!


  


Tidigare på kvällen va jag ute och sprang drygt en timme, därefter kom min mamma hem till mig (Mycket Trevligt!!) och jag bjöd henne på en klassisk LCHF middag, Köttfärssås och Sallad. Det serveras nämligen inte några snabba kolhydrater hemma hos mig längre, jag måste få bort mitt semester kilo (och kanske ett par till).


Ha en fantastisk dag och njut av solen, håll kvar den tills jag kommer ut klockan fyra! /Kajsa

Av Motivation - 25 juli 2011 13:31


Igår kväll var jag, Kajsa och syrran på Roxette på Slottsskogsvallen! Det var jättekul att se dem eftersom vi alltid vart stora fans!   


Vår placering var kanske dock inte den bästa, vi lämnade liksom aldrig "vintältet" (som det heter för oss) så vi stod kanske en smula lite för långt åt sidan! Men vad gjorde det egentligen, musiken var bra och vi hade jätteroligt!!!   


     

/Malin

Av Motivation - 25 juli 2011 08:21

Fantastiskt att vara tillbaks!


  /Kajsa

Av Motivation - 23 juli 2011 19:57


Så här fina var jag, Kajsa, Emma och våra tår på stranden häromdagen!   


 

Imorgon är det dax för Roxette!! Det ska bli skitkul!!   


/Malin

Av Motivation - 19 juli 2011 20:46

Jag tycker min träning går bra nu, jag försöker springa varannan dag under semestern och då blir det oftast distans pass. Med ljuv musik i öronen går det lätt! ;) Ha en fin kväll! /Kajsa

Presentation


Malin & Kajsa

Dagens väder

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Omröstning

Vilken är den bästa jullåten?
 O holy night - Mariah Carey
 Do they know its christmas - Band Aid
 Vår julskinka har rymt - Werner och Werner
 White Christmas - Bing Crosby
 Mary´s boychild - Boney M
 Jag gillar inte julmusik.....

Ovido - Quiz & Flashcards