Alla inlägg under juni 2011

Av Motivation - 30 juni 2011 12:28


Idag ska jag till min frisör och fylla i mina slingor!!!!! Jag har fått utväxt och håret har varit platt och fett i flera veckor men nu är det äntligen dags! Tänk att en sådan sak kan förgylla en hel dag!   

 

Mina stackars armar och axlar är ömma efter träningen på TRX-banden igår. Det är verkligen grym träning, det känns som det tar mycket bättre än de vanliga maskinerna!

 

Passa på att njuta av solen idag, snart kommer regnet!   

 

/Malin

 

Ps. Är det bara jag som tycker att det är RUGGIGT hög nivå på inläggen här på bloggen nu för tiden?! Hahaha....

Av Motivation - 29 juni 2011 13:08


Idag är det verkligen sommar för jag har tagit på mig en klänning dagen till ära!! Det är inte ofta jag har klänning så jag har verkligen slagit på stort!

 

Semesterkvällen igår blev grym! Det blev inget bad (för det var väl ärligt talat ingen som trodde att jag skulle bada??? Jag trodde inte det i alla fall…..) Nä, jag började kvällen med glass och det var SÅ HIMLA GOTT!!!! Sen somnade jag i en solstol! Efter det grillade vi bifteki och tog ett glas rosé och sen blev det en liten promenad! Till sist avslutade vi kvällen med ”Morden i Midsomer”, då är det verkligen sommar!!!!!

 

Idag har förövrigt Peter namnsdag och det ska firas med jordgubbar och glass hos oss, GRATTIS alla Petrar i min närhet!   

 

/Malin

 

Ps. Jag har redan avverkat dagens träningspass! *stolt*

Av Motivation - 28 juni 2011 16:15


Det går la sådär den här veckan. Utav två inplanerade träningspass har jag än så länge hoppat över, hmm... två stycken!!!   


Idag kan jag inte sluta tänka på glass!!!! Ikväll har jag planerat in grillning, glass och eventuellt ett bad! Det gäller att lura sig själv att tro att man har semester när man egentligen inte har det, det är så vi jobbar här!   


 


Ha en underbar kväll i hettan!


/Malin

Av Motivation - 25 juni 2011 10:30


Tack Malin och Snygg Revisorn för bästa midsommarfesten! 

Ni rockar som vanligt!



 

Vi hörs!

Kajsa

Av Motivation - 24 juni 2011 12:01

/ Kajsa

Av Motivation - 23 juni 2011 12:45


Igår efter jobbet var jag hembjuden till Ida och Noah, vi fick en skön stund på altanen och solen kom fram och värmde oss. Vi åt glass, och den som åt mest var nog Noah! Att låta Noah äta upp min glass var ett bra sätt för att få honom att sitta still i mitt knä för en gång skull :)        


   

När glassen var slut var det även slut på vår mysstund! Nästa gång jag hälsar på ska jag ha med mig en hel låda med glassar :)


Vi hörs!

Kajsa       

TRX

Av Motivation - 22 juni 2011 12:34


Idag ska vi testa något nytt på gymmet, nämligen ett helt pass med TRX-banden! Min kollega fick med ett träningsprogram i en tidning och idag ska vi ge oss på det. Alltid roligt med lite nytt!

 

TRX-band är band som är fästa i taket och så använder du dem för att göra olika övningar. Du använder din kroppstyngd som tyngd och kan variera belastningen med hjälp av kroppens lutning.

 

 

 

Jag har tränat lite med dem innan, bl a med min PT. Då fick jag sätta fast benen i banden och göra armhävningar! Sjuuukt jobbigt men jag var såååå nöjd med att jag klarade det!   

 

/Malin

Av Motivation - 21 juni 2011 18:15



    

     

    


/Kajsa


Presentation


Malin & Kajsa

Dagens väder

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Omröstning

Vilken är den bästa jullåten?
 O holy night - Mariah Carey
 Do they know its christmas - Band Aid
 Vår julskinka har rymt - Werner och Werner
 White Christmas - Bing Crosby
 Mary´s boychild - Boney M
 Jag gillar inte julmusik.....

Ovido - Quiz & Flashcards