Alla inlägg den 27 september 2010

Av Motivation - 27 september 2010 19:57


Oj oj oj, det var intressant....... Men kul!! Jag blev svettigare än vad jag trodde jag skulle bli men jag kände mig ändå inte trött efteråt så jag undrar hur effektivt ett sånt här pass är egentligen?? Enligt TV-shop så är det ju det ända man behöver!   

 

Det var faktiskt enklare än vad jag hade tänkt mig. Jag trodde det skulle vara mer koreografi och många steg att hålla reda på men man bytte efter varje låt så det var inga problem! Intressant att se vilka höft-moves man tydligen har, detta kanske är min grej!   

 

Man blir antagligen tröttare när man har gjort det några gånger och kan ta ut stegen mer. Jag ser redan fram emot nästa pass och det blir på lördag och då tänkte jag ta med mig Kajsa också!

 

/Malin

 

Av Motivation - 27 september 2010 17:03

Idag är det spännande – jag ska testa Zumba för första gången!!! Det känns lite läskigt, det är inte direkt min dansstil men man har ju hört så mycket om det så jag måste bara prova och jag hoppas verkligen att jag blir biten! Jag känner mig dock lite tveksam för detta är inte alls min musikgenre men å andra sidan är passet bara 30 minuter så det ska nog gå bra! Wish me luck!!!

 

/Malin

Av Motivation - 27 september 2010 16:00


Köpte Blossoms tidning på lunchen!


  


Efter träningen ska jag läsa den och äta Tacos med Banan!

/Kajsa-Maria

Av Motivation - 27 september 2010 12:15

....nya träningsmöjligheter!


Ikväll är det löpträning igen! Jag har vilat benen en hel vecka så ikväll räknar jag med att kunna köra järnet!


Igår spenderade jag 6 timmar i bil, fram och tillbaka till Skåne.

Syfte: Släktkalas!


Satt på min rumpa hela dagen och åt massa mat, när vi sen kom hem toppade vi det med McDonalds!!


Till mitt försvar ska jag nämna att jag endast äter McDonalds sista söndagen i månaden och det är något som jag ser väldigt mycket fram emot.


Bästa McDonaldsmenyn:

 

Mc Feast & Co +Bearneise dipp och MJÖLK!


Mums vad gott det är!


Vad jag skulle säga med detta var att jag lyssnade på Morgonpasset Helg P3 ibilen påväg ner till Skåne, där pratade de om träning med Blossom och Tommy. Tommy kommer från något som heter "Military Fitness", är det någon som hört talas om det?


Jag blev mycket inspirerad och googlade på det när jag kom hem. Det verkar verkligen jättehäftigt, definitivt något jag skulle vilja prova på. Ni kan läsa mer om det här


Happy lunch!

/Kajsa-Maria

Presentation


Malin & Kajsa

Dagens väder

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Omröstning

Vilken är den bästa jullåten?
 O holy night - Mariah Carey
 Do they know its christmas - Band Aid
 Vår julskinka har rymt - Werner och Werner
 White Christmas - Bing Crosby
 Mary´s boychild - Boney M
 Jag gillar inte julmusik.....

Ovido - Quiz & Flashcards