Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

Blixtar och Dunder

Av Motivation - 7 juni 2011 10:15


De senaste 10 åren har jag bott i lägenhet och tyckt att åskväder är ganska mysigt! Nu bor jag inte i lägenhet längre utan i en villa av trä och i natt blev jag påmind om att jag var ju faktiskt rädd för åska innan jag flyttade hemifrån…… Det är kanske inte direkt åskan som skrämmer mig utan snarare risken att det börjar brinna! Inatt var jag i alla fall uppe och drog ur sladdar ur diverse apparater och kollade även så att den nya gräsklipparen stod under tak, sånt som man gör helt enkelt när man bor i hus!   

 

Idag ska jag försöka träna bort det sista av min nackspärr, det får som vanligt bära eller brista! Om det brister så hoppas jag att min söta vänner ställer upp och praktiskt taget bär omkring på mig till helgen när vi är på resande fot? Kajsa, du brukar ju vara bra på sånt!   

 

/Malin

 
 
Kajsa

Kajsa

7 juni 2011 12:04

Va ju Hannas ben när hon inte kunde gå, är stand-in för Robert om Ida skulle föda! Så jag kan ju absolut vara din personliga assistent när du har nackspärr...

Alla borde ha en Kajsa!!!!
Puss :)

http://motivation.bloggplatsen.se

Motivation

7 juni 2011 13:04

Precis! :)

/Malin

 
Ingen bild

Ida

7 juni 2011 15:21

Jag kåller med om det där med åskan! Har knappt kunnat sova inatt med all den åskan som var... :( när jag bodde i lägenhet tyckte jag det var mysigt, men absolut inte nu..

 
Ingen bild

Emma

8 juni 2011 13:54

Jag håller också med! Inte alls kul! Jag tycker också att nuförtiden så slår blixtarna ner i saker och ting hej vilt, så var det inte förr!

Motivation

8 juni 2011 15:32

Det var bättre förr! :)

/Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Motivation - 11 augusti 2011 22:24

  Nu har vi flyttat vår blogg, ni hittar den numer på http://malinokajsa.blogspot.com/   Hoppas ni följer med oss!      /Malin & Kajsa     ...

Av Motivation - 10 augusti 2011 11:41

  Idag har jag lite träningsvärk i rumpmusklerna efter gårdagens träningspass! *gillar*   Imorgon ska jag och Kajjan ha bloggmöte, det är stora grejer på gång!      Puss o kram på er "alla där ute"!   /Malin ...

Av Motivation - 9 augusti 2011 22:34

  ..... så har jag idag varit på gymmet och tränat under min SEMESTER!!! Detta är STORT!!!   Jag har längtat dit lite de senaste dagarna, speciellt när vädret blivit sämre och idag gjorde jag slag i saken! Jag började men 25 minuters styrketrä...

Av Motivation - 5 augusti 2011 12:45


Gårdagens födelsedag avslutades på bästa sätt med middag och vin på Ester i Kungsbacka. Jag hade lyckan att få vara med mina finaste tjejer! Emma, Malin, Karin och Nina PUSS på er! Saknade dock den finaste av dem alla, Ida!     Efter jobbet idag ...

Av Motivation - 4 augusti 2011 15:43

Dagen började med frukost på McDonalds med "grannen", världens STÖRSTA chokladmuffins med ljus i och en STOR kaffelatte serverades där. Vilken lycka        Fyra timmar senare vart det lunch!        VILKET FANTASTISKT VÄDER VI HAR I...

Presentation


Malin & Kajsa

Dagens väder

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Omröstning

Vilken är den bästa jullåten?
 O holy night - Mariah Carey
 Do they know its christmas - Band Aid
 Vår julskinka har rymt - Werner och Werner
 White Christmas - Bing Crosby
 Mary´s boychild - Boney M
 Jag gillar inte julmusik.....

Ovido - Quiz & Flashcards