Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Motivation - 11 februari 2011 11:45

Då var det fredag igen! Är det inte underbart så säg?? I onsdags var vi ju på kalas och åt en göra god Kycklingtacolasagne och en smaskig Marängtårta till efterrätt.


Alltså jag tycker kanske inte att det gått så där jättebra denna veckan med träning och så.. I onsdags hann jag ju inte och igår hade jag så ont i huvudet så träning var uteslutet… Men idag! Idag ska jag träna på lunchen! Det är verkligen inget jag gillar att göra men jag ska göra det ändå.


Nu är min förhoppning av vågen på måndag skall peka på -1,3 kg.. oj då..

  

Ha en trevlig helg!!


/Gästbloggare Emma

Presentation


Malin & Kajsa

Dagens väder

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Omröstning

Vilken är den bästa jullåten?
 O holy night - Mariah Carey
 Do they know its christmas - Band Aid
 Vår julskinka har rymt - Werner och Werner
 White Christmas - Bing Crosby
 Mary´s boychild - Boney M
 Jag gillar inte julmusik.....

Ovido - Quiz & Flashcards