Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Motivation - 9 augusti 2011 22:34


..... så har jag idag varit på gymmet och tränat under min SEMESTER!!! Detta är STORT!!!


Jag har längtat dit lite de senaste dagarna, speciellt när vädret blivit sämre och idag gjorde jag slag i saken! Jag började men 25 minuters styrketräning av överkroppen. Detta har jag inte gjort på i alla fall sex veckor p g a min onda arm och satan i gatan vad jag har tappat muskler!!! Det var skitjobbjobbigt!   


Efter styrketräningen så blev det ett 30-minuters Booty-pass. Även det var lite jobbigt efter en superslapp semester och efter första låten var jag jättetrött!!! Nu så här efteråt så försöker jag undvika att gå i trappor, jag är rädd att benen viker sig helt enkelt - inga konstigheter!   


Nu ser jag fram emot att komma igång med träningen på riktigt igen. Mina tafatta försök att springa under semestern hjälpte tyvärr inte.....


Sov gott "alla där ute"!   


/Malin 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Malin & Kajsa

Dagens väder

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Omröstning

Vilken är den bästa jullåten?
 O holy night - Mariah Carey
 Do they know its christmas - Band Aid
 Vår julskinka har rymt - Werner och Werner
 White Christmas - Bing Crosby
 Mary´s boychild - Boney M
 Jag gillar inte julmusik.....

Ovido - Quiz & Flashcards