Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Motivation - 2 mars 2011 09:36

Ibland kan jag känna mig sådär skönt trött när man varit upptagen av saker som gett energi. Igår när jag kom hem efter jobbet kände jag mig på det viset.


Jag kom hem och tog på mig raggsockor och dubbla koftor, la mig i soffan under en filt. Kollade på avsnitt nummer två och tre av Mad Men.

   Någon gång där somnade jag! Vaknade av att det ringde på dörren, visste inte exakt vart jag var eller vilken tid på dygnet det var… Gick ändå och öppnade dörren, där står vår ordförande i bostadsrättsföreningen. Fortfarande kände jag mig otroligt förvirrad och kände knappt igen honom, kommer inte ihåg mina första meningar.


Antagligen var de osammanhängande och handlade om att jag låg och läste en bok! Det man brukar säga när man inte vill erkänna att man blivit väckt. Eller vad säger du Malin? : )


Idag är det onsdag! Fick mycket energi på morgonen och känner mig motiverad! Njut av dagen!


/Kajsa

Av Motivation - 2 mars 2011 07:20


Idag ska jag testa cirkelträning på lunchen! Jag har aldrig gjort det innan och jag är jättenyfiken! Hoppas verkligen att jag gillar det för i så fall har jag ett bra lunchpass på onsdagar!

 

Nu är det dax att åka till jobbet! Har suttit hemma och väntat på en hantverkare som just var här och löste problemet på ca 1 minut! Nu är han förlåten att han var lite sen....   

 

Ha en underbar onsdag alla!

 

/Malin

Presentation


Malin & Kajsa

Dagens väder

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Omröstning

Vilken är den bästa jullåten?
 O holy night - Mariah Carey
 Do they know its christmas - Band Aid
 Vår julskinka har rymt - Werner och Werner
 White Christmas - Bing Crosby
 Mary´s boychild - Boney M
 Jag gillar inte julmusik.....

Ovido - Quiz & Flashcards