Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Motivation - 16 mars 2011 10:23


Jag har sån träningsvärk i min mage idag att jag knappt kan sträcka ut den!! Jag tror t o m att jag har träningsvärk i revbenen!! Det känns bra att sitta ner men så fort jag reser mig upp och sträcker ut de kalla, stela musklerna i magen så går det knappt. Alltså får jag stå upp och jobba idag!

 

För att försöka få bort detta  så ska jag träna på lunchen så att musklerna blir varma igen och jag kan försöka sträcka ut dem…..

 

Trots allt detta så kan jag inte låta bli att vara nöjd. Tänk att efter alla dessa år med träning, (och med min tydligen så starka mage   ) ändå kunna träna den så effektivt! Fortsätter jag så här så är rutorna inte långt borta, bara några godispåsar bort kanske!   

 

/Malin

Presentation


Malin & Kajsa

Dagens väder

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Omröstning

Vilken är den bästa jullåten?
 O holy night - Mariah Carey
 Do they know its christmas - Band Aid
 Vår julskinka har rymt - Werner och Werner
 White Christmas - Bing Crosby
 Mary´s boychild - Boney M
 Jag gillar inte julmusik.....

Ovido - Quiz & Flashcards