Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Motivation - 12 mars 2011 07:13

Tidig lördags morgon med kaffe i sängen och lille Frans jämte! Gillar verkligen att vakna tidigt på helgen bara för att få ligga kvar i sängen.

Idag blir det roadtrip med mamma och pappa till Lysekil för att hälsa på mormor. Roadtrips är en av mina topp 10 roligaste saker att göra. Det är en glädjande känsla att sätta sig i bilen och köra iväg. Helst ska en roadtrip inte ha ett givet mål, eller ett mål där man aldrig varit innan. Gärna ska den starta onaturligt tidigt på morgonen, då är den som bäst!

     

Jag funderar på om jag ska våga ta upp "boken" idag när jag träffar mormor, men jag är rädd att jag kanske blir en aningens generad... :)

Ha en bra lördag!

/Kajsa

Presentation


Malin & Kajsa

Dagens väder

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Omröstning

Vilken är den bästa jullåten?
 O holy night - Mariah Carey
 Do they know its christmas - Band Aid
 Vår julskinka har rymt - Werner och Werner
 White Christmas - Bing Crosby
 Mary´s boychild - Boney M
 Jag gillar inte julmusik.....

Ovido - Quiz & Flashcards