Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Motivation - 14 mars 2011 21:24

Det var helt fantastiskt att spring idag! Det är det nästan varje gång jag får på mig mina löparskor. Idag var det extra härligt då det börjar kännas på allvar som vår i luften. Ett säkert vårtecken är när man inte behöver de fodrade byxorna längre. Hoppas de inte kommer till användning mer denna säsong :) Nu väntar jag bara på att de ska sopa bort allt grus som ligger på vägarna också!


Efter mitt millånga pass åt jag en omelett med bacon och tomat, mycket protein som är bra för återhämtningen. Sen var det styrelsearbete som stod på schemat! En bra måndagskväll :)


Sov gott alla!

Kajsa



Av Motivation - 14 mars 2011 15:15


I fredags var jag på konsultation hos min PT! Det var ingen träning utan bara ett första möte där vi pratade igenom målen med min träning, vad jag brukar träna i vanliga fall, kostvanor och lite sådant. Jag fick i uppgift att föra kostdagbok, hon ville ha för en helgdag och två vardagar. Detta för att hon skulle se hur jag äter och göra eventuella ändringar i min kost. Igår bestod min kost av en pizza samt smågodis så jag har valt att rapportera lördagen till henne!

 

Idag ska vi träffas första gången för att träna på riktigt! Jag ska vara uppvärmd redan när vi träffas, minst 10 min på löpband eller crosstrainer och sen har hon utlovat MÅNGA utfall! Jag råkade säga att jag verkligen inte gillar att göra utfall och det nappade hon tydligen på…… Undrar ifall man måste vara sadist för att bli personlig tränare?

 

Hon sa även att om vi gör någon övning där jag får ont någonstans så måste jag säga ifrån men om hon däremot tycker att jag bara gnäller så kommer hon att ignorera det! Känns bra det här………

 

/Malin

Av Motivation - 14 mars 2011 11:35


Jag ska springa jättelångt ikväll :)


/Kajsa

Presentation


Malin & Kajsa

Dagens väder

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Omröstning

Vilken är den bästa jullåten?
 O holy night - Mariah Carey
 Do they know its christmas - Band Aid
 Vår julskinka har rymt - Werner och Werner
 White Christmas - Bing Crosby
 Mary´s boychild - Boney M
 Jag gillar inte julmusik.....

Ovido - Quiz & Flashcards