Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Motivation - 20 mars 2011 20:59


Nu har jag förberett mig för det nya livet som börjar imorgon! Träningskläderna är packade och jag har samlat ihop alla mellanmål och dylikt som jag ska äta imorgon, både nötter, kesella och en lunchlåda! Sjuuuuukt spännande!!


Det var verkligen en trevlig handling jag och Kajsa hade idag och det var nog inte bara första gången Kajsa handlade broccoli, jag är tveksam till om hon visste vad det var över huvud taget!   Själv kom jag hem med tonfisk för första gången!   


Sov gott!


/Malin

Av Motivation - 20 mars 2011 17:51

Imorgon är första dagen på nästkommande fyra veckor! Under fyra veckor ska det ätas rätt och tränas mycket! Syfte med detta är att omvandla det fett jag har på kroppen till muskler.


Bestämmde mig för att hänga på Malin och hennes "program" när vi var ute och gick idag. Efter promenaden åkte vi till ica Maxi och handlade hem en massa bra mat. Trodde aldrig det skulle hända att jag skulle komma hem från affären med broccoli och müsli, men det gjorde jag idag! Bra där Malin :)


Idag får jag fortfarande äta vad jag vill! Passade på att grilla en hel kyckling i ugnen med klyftpotatis och den godaste såsen!

   


Imorgon kommer det serveras tonfisksallad hemma hos mig. I den har jag tonfisk i burk, kidneybönor, avokado, lök, små tomater, rikligt med flingsalt, mycket olivolja och balsamvinäger. Den är fantasktiskt god!


På tisdag ska jag vara kreativ med broccoli… Detta kommer bli intressant men bra! (Hoppas bara att jag blir av med mitt nya, oväntade sötsug! I helgen har jag hetsätit choklad!)


Veckans träning är bokad:

Måndag:      Löpning
Tisdag:       MRL & Stepp
Onsdag:      Långpromenad
Torsdag:     Kombinerad gång & löp
Fredag:       Spinning
Lördag:       Långpromenad
Söndag:       VILODAG!!!! :)


Det här ska bli kul, nu kör vi Malin!!!


//Kajsa

Av Motivation - 20 mars 2011 11:20

Sen flera veckor tillbaks har jag varit sugen på scones! Enda sen Emmas underbara "Afternoon Tea Party". Idag äntligen hände det att jag fick till det och gjorde scones till frukost.


   Som tur är har jag lille Frans som vaktar mina nybakta scones. Alla borde ha en Frans... :)


Ha en skön söndag! Men vart är solen?


//Kajsa


Presentation


Malin & Kajsa

Dagens väder

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Omröstning

Vilken är den bästa jullåten?
 O holy night - Mariah Carey
 Do they know its christmas - Band Aid
 Vår julskinka har rymt - Werner och Werner
 White Christmas - Bing Crosby
 Mary´s boychild - Boney M
 Jag gillar inte julmusik.....

Ovido - Quiz & Flashcards