Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Motivation - 9 mars 2011 12:33


Igår var jag med om en jättekonstig sak! Jag var ute på en snabb shoppingtur och hittade ett par byxor som jag tyckte var jättesnygga och jag föll pladask!! Normalt har jag storlek 34 eller 36 i den butiken men eftersom byxorna såg väldigt tajta ut och inte verkade vara så stretchiga så tog jag med 36 och 38 in i omklädningsrummet! Jag började med den mindre storleken med de kom inte ens uppför vaden. Då tog jag nästa storlek (som jag aldrig har på kläder annars för då ser det ut som jag har på mig en säck) och då hände det, JAG FICK INTE ENS UPP DEM ÖVER LÅREN!!!!! Jag blev heeeelt knäckt!!!!

 

Mitt sunda förnuft säger självklart att dessa storlekarna inte var helt hundra men det hjälper inte, jag är fortfarande knäckt!!!

 

Jag inser också att 38 absolut inte är en stor storlek men tänk er själva att ni tränar och tränar och helt plötsligt får ni inte på er ett par byxor som är en eller två storlekar för stora, det kan krossa vem som helst, jag lovar!!

 

Idag funderar jag på att åka tillbaka och prova storlek 40 men det tar emot……

 

/Tjockis-Malin

 

Ps. Passet igår var jättekul!! Vi smygstartade med den nya releasen och det var grym musik såsom Lady Gaga, Rihanna och Britney! Rejält mycket jobbigare också!

Presentation


Malin & Kajsa

Dagens väder

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Omröstning

Vilken är den bästa jullåten?
 O holy night - Mariah Carey
 Do they know its christmas - Band Aid
 Vår julskinka har rymt - Werner och Werner
 White Christmas - Bing Crosby
 Mary´s boychild - Boney M
 Jag gillar inte julmusik.....

Ovido - Quiz & Flashcards