Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Motivation - 22 mars 2011 21:17

Broccoli smakade inte så illa som jag trodde det skulle göra. Malin gav mig tips om hur jag skulle laga till den. Så jag gjorde som hon sa och det blev gott! Kokade den med salt i cirka 10 minuter.

 


Tillsammans med broccolin åt jag ugnsbakad lax och råris. Laxen bakades med mycket flingsalt, solroskärnor och olivolja. Till det hade jag matlagningsyoghurt. Kan verkligen rekommendera denna rätt om man vill äta nyttigt!


Dagens träning:

5 kilometer promenad på lunchen

60 minuter MRL efter jobbet


Imorgon är det onsdag...

//Kajsa






Av Motivation - 22 mars 2011 12:32


Idag är det dags att testa ett nytt pass igen, nämligen Bodyattack! Jag har fått det förklarat för mig av de som testat det som fruktansvärt jobbigt! Idag är det ny release men det förra har jag fått höra innehöll sammanlagt 62 st armhävningar! Detta ska bli spännande!   

 

Det är ett högintensivt intervallträningspass där man tränar både kondition, styrka och stabilitet, låter helt kanon tycker jag! Det återstår dock att se vad jag tycker efteråt……



Sen måste jag tillägga att kostprogrammet är helt kanon! Jag äter regelbundet och jag äter mina mellanmål och detta göra att jag inte behöver vräka i mig mat vid varje måltid. Blir jag inte proppmätt efter lunchen så gör det inget för jag ska ändå äta mellanmål kl 15! Detta är en helt ny upplevelse för mig som är uppvuxen med oändligt många timmar (kändes det som i alla fall) mellan måltiderna så det gällde att passa på att äta när man fick!   

 

Ha det underbart denna soliga tisdag!

 

/Malin

Presentation


Malin & Kajsa

Dagens väder

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Omröstning

Vilken är den bästa jullåten?
 O holy night - Mariah Carey
 Do they know its christmas - Band Aid
 Vår julskinka har rymt - Werner och Werner
 White Christmas - Bing Crosby
 Mary´s boychild - Boney M
 Jag gillar inte julmusik.....

Ovido - Quiz & Flashcards