Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Motivation - 3 mars 2011 07:48


Igår var jag som sagt och testade cirkelträning på lunchen. Passet var 45 min och var upplagt som så att det fanns 6 st maskiner och på varje maskin skulle man träna både höger och vänster sida så det blev sammanlagt 12 övningar, 45 sekunder på varje. När vi hade gått runt ett varv så var det dags för konditionsträning – 10 min på valfri maskin i gymmet. Jag ställde mig på en crosstrainer och körde på! Sen var vi tillbaka på maskinerna igen och körde ett varv till fast nu med nya övningar!

 

Jag måste säga att det var mycket jobbigare än vad jag hade tänkt mig! Detta kan har att göra med att jag ser mig själv som Hulken när jag i själva verket har ungefär samma muskelmassa som en förslappad myra, jag har alltså en viss förmåga att lägga på liiiite för mycket tyngd. Men efteråt kändes det jättebra! Skönt att köra ett riktigt jobbigt pass och sen komma ut i dagsljus, jag blev jättepigg!

 

Väl värt att testa!

 

/Malin

Presentation


Malin & Kajsa

Dagens väder

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Omröstning

Vilken är den bästa jullåten?
 O holy night - Mariah Carey
 Do they know its christmas - Band Aid
 Vår julskinka har rymt - Werner och Werner
 White Christmas - Bing Crosby
 Mary´s boychild - Boney M
 Jag gillar inte julmusik.....

Ovido - Quiz & Flashcards