Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Motivation - 10 mars 2011 15:15


Idag är det mysväder ute! Jag längtar hem till vårt fina hus och min rosa mysdress och till pizza-night!   

 

Imorse vaknade jag kl 5,30 och kunde inte somna om! Gick upp till slut upp innan klockan ringde och var på jobbet innan halv åtta???? Detta scenario har ALDRIG hänt tidigare i hela mitt 30-åriga liv!! Väldigt märkligt…… Känner mig fortfarande väldigt pigg!

 

Imorgon har jag bokat en ny tid med min blivande personliga tränare! Sist blev jag sjuk och fick boka av men nu är det dags att göra ett nytt försök. Imorgon är det bara en konsultation där vi ska prata om målet med min träning , kost och lite sånt och så påbörjar vi själva träningen antagligen på måndag – SPÄNNANDE!!! Jag har en bild av hur jag kommer att se ut som Britney under sin storhetstid till sommaren, undrar om det kommer att bli så?? Kanske ska skippa vår inplanerade pizza-night i så fall…… Hahahahahaha…….

 

     

 

/Malin

Av Motivation - 10 mars 2011 12:45


Jag borde ha legat kvar i sängen imorse, att skiljas från täcket var svårt! Underbart hade varit att få ligga kvar med kaffe, varma scones och en bra DVD box. Då är det ljuvligt med tandläkarväder.


Bra känsla med John Mayer idag, eller som vi brukar säga TMJM :)



/Kajsa

Presentation


Malin & Kajsa

Dagens väder

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Omröstning

Vilken är den bästa jullåten?
 O holy night - Mariah Carey
 Do they know its christmas - Band Aid
 Vår julskinka har rymt - Werner och Werner
 White Christmas - Bing Crosby
 Mary´s boychild - Boney M
 Jag gillar inte julmusik.....

Ovido - Quiz & Flashcards