Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Motivation - 30 mars 2011 20:58


Endorfinerna strömmar genom mig och jag känner mig otroligt lycklig! En underbar känsla befinner sig hos mig och jag undrar vad som hänt?


Kanske är det för att jag hade en fantastiskt trevlig helg i stugan med familj och släkt? Eller så är det för att träningen går bra och jag har inte ont i mina ben?


Jag vet att jag är lycklig för att jag har världens bästa Malin! I Ullared idag hittade hon Mad Men säsong tre och har köpt den till mig : ) Tack snälla  Malin, du är bäst!


Jag kanske är glad för att jag åt en godisbit igår? :)

 


Dagens träning:

Spinning 75 minuter


Dagens middag:

Kyckling i ugn med Mango Chutney och broccoli

 

//Kajsa

Av Motivation - 30 mars 2011 12:36


Min PT har nyligen kommit in i mitt liv och snabbt blivit en av mina favoritpersoner! Träningen igår gick jättebra och hon sa att jag både har krympt och blivit starkare under de två veckor som gått sen sist vi sågs! Nämnde jag att hon är en av mina absoluta favoritpersoner? 

 

Igår var jag nog mer förberedd på vad som komma skulle (en nära-döden-upplevelse), så det kändes lite lättare! Jag var mer mentalt förberedd tror jag. Igår fokuserade vi mest på ben och rygg men även lite mage, bröst och axlar. Efter träningen var jag superpigg och kände mig typ lyckligast i hela världen!! Det är så kul att träna med henne och man blir så nöjd med sig själv över att man klarar så mycket! Jag kan verkligen rekommendera alla att testa på att träna med en PT!

 

(En tanke som har slagit mig är ifall hon har silikonbröst? Igår skulle hon visa maskinen där jag skulle träna bröstmusklerna och då passade jag på att kolla lite. No way att man kan ha de bröna när man är så vältränad…… Funderade på att fråga men det kändes kanske en smula för intimt…..    )

 

Idag är det vilodag, om man nu kan kalla en eftermiddag på Ullared för vilodag…..    Jag ska dit med några kollegor och för första gången har jag skrivit en inköpslista inför besöket, hur många vuxenpoäng ger det??   

 

/Malin

Presentation


Malin & Kajsa

Dagens väder

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Omröstning

Vilken är den bästa jullåten?
 O holy night - Mariah Carey
 Do they know its christmas - Band Aid
 Vår julskinka har rymt - Werner och Werner
 White Christmas - Bing Crosby
 Mary´s boychild - Boney M
 Jag gillar inte julmusik.....

Ovido - Quiz & Flashcards