Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Motivation - 18 mars 2011 12:55


Jag måste göra mig av med min PT….. Hon har gett mig ett kostprogram som jag ska följa…… Det låter ju som en jättebra idé innan man läser det! Två kokta ägg på morgonen eller filmjölk till müslin istället för yoghurt, ägg på förmiddagsfikan om jag inte ätit det på morgonen (inte så sugen på att äta mina ägg på jobbet) och helt avstå från alkohol i fyra veckor!!! Här försvann helt min teori om att man inte ska utesluta någonting, bara man använder lite sunt förnuft!!

 

Lunch och middag känns däremot inte som något problem, lax, kyckling, rotfrukter, sallad och lite sånt.

 

Efter två veckor med detta programmet får jag unna mig en frimåltid i veckan med efterrätt eller godis efteråt….. Vad hände med frihelg?????

 

Dessutom ska jag träna tre hårda pass i veckan där jag får upp pulsen och blir ordentligt svettig, emellan där ska det vara lågintensiva pass samt en vilodag i veckan.

 

Kan inte låta bli att tänka just nu: hur mycket är det värt att vara vältränad???? Jag är absolut inte otränad och överviktig så det känns kanske lite drastiskt och svårt att motivera sig men å andra sidan känns det som en utmaning! Vad händer om jag följer det här? Hm………

 

Fortsättning följer……..

 

/Malin

Presentation


Malin & Kajsa

Dagens väder

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Omröstning

Vilken är den bästa jullåten?
 O holy night - Mariah Carey
 Do they know its christmas - Band Aid
 Vår julskinka har rymt - Werner och Werner
 White Christmas - Bing Crosby
 Mary´s boychild - Boney M
 Jag gillar inte julmusik.....

Ovido - Quiz & Flashcards