Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Motivation - 21 mars 2011 22:05

Första dagen med "programmet" är avklarat och det har gått bra. Sammanfattningsvis har jag ätit många mellanmål, druckit mycket vatten och sprungit långt.


Löprundan efter jobbet blev nästan nio kilometer lång. Det kändes underbart skönt och jag kände lycka under tiden! Snitttiden per kilometer var 5:27 minuter. Skulle vilja ligga närmare 5:00min/km, det får bli mitt mål under våren.


Kvällen avslutades trevligt med spel och tee hos grannarna. Vi spelade "Galenpanna", man har ett gummiband på huvudet och sätter fast två kort där ett kort symboliserar en person och det andra kortet symboliserar ett plats. Sen ska man lista ut vem och vart man är. Väldigt kul spel! 


Jag hade minst kort när vi slutade så jag antar att jag förlorade... men om syftet var att se mest galen ut så kanske jag vann ändå : )

   


Frans hälsar!

//Kajsa



Av Motivation - 21 mars 2011 12:29


Idag har jag en fråga, hur länge håller ett kokt ägg? Om jag ska hålla på att äta ägg dagligen, antingen till frukost eller mellanmål så känner jag att det blir ett väldigt kokande av ägg och jag vet att jag inte kommer att göra det på morgonen. Det hinns liksom inte riktigt med! Därför undrar jag nu om jag kan koka det dagen innan? Och kan jag koka fler och äta dem även två dagar efter? Hur länge håller ett kokt ägg i kylen?

 

/Malin

Presentation


Malin & Kajsa

Dagens väder

Kategorier

Gästbok

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

RSS

Omröstning

Vilken är den bästa jullåten?
 O holy night - Mariah Carey
 Do they know its christmas - Band Aid
 Vår julskinka har rymt - Werner och Werner
 White Christmas - Bing Crosby
 Mary´s boychild - Boney M
 Jag gillar inte julmusik.....

Ovido - Quiz & Flashcards